Systém elektronických dražeb

Přihlášení:

 
Movité věci

Historické vozidlo JAGUAR XJ6

Předmět byl vydražen za 50 000 CZK účastníkem dražby s identifikátorem 1073.

Aktuální čas

Načítám..

Detaily dražby

Začátek dražby17.8.2023, 11:00:00
Nejnižší podání50 000 CZK
Min./max. příhoz2 000 CZK / neomezeno
Dražební jistota15 000 CZK
Jednací číslo dražby1509-EDD/23

Schválení účastníci (1)

  • ID 1073

Průběh dražby

Informace

Předmětem dražby je o osobní automobil - sedan zn. JAGUAR.

 

Tovární značka a typ vozidla: JAGUAR XJ 6

Druh vozidla: osobní automobil, sedan

Osvědčení o registraci historického

vozidla číslo: nedoloženo

Výrobce vozidla: Jaguar Cars, Velká Británie

Rok výroby: 1979

Výrobní číslo karoserie, rok výroby: JAALP4CC313495/1979

Obsah motoru, druh, výkon: 4235 cm3, záž. 133 kW/4750 ot./min.-1              

Palivo: BA

Barva vozidla: zelená metalíza

Druh a rozměr pneu prvomontáž: 205/70 R15 96 H

Registrační značka: V 0822 r.z. pro historická vozidla

Rozměry vozidla d x š x v: 4959 x 1770 x 1377 m

Pohotovostní hmotnost: 1766 kg

Celková hmotnost: 2250 kg

Maximální rychlost: 199 km/hod.

Spotřeba paliva: 13,8 l / 100 km

Objem palivové nádrže: 2 x 45,5 l

Držitel vozidla: Ing. Marian Khalifa, Ph.D., Pomezní 1635/2, 182 00 Praha 8, IČ: 710 95 543

 

Údaje o opravách a poškozeních vozidla, opravách hlavních skupin, jejich eventuální výměně s uvedením důvodu opravy

Vozidlo je dlouhodobě odstaveno (více než 10 let) v naprosto nevyhovujících podmínkách. Značná vlhkost v garáži způsobila odpadnutí malby a omítky ze stropu na vozidlo, interiér vozidla napadený plísní, koroze kovových dílů. Celkový stav je značně neutěšený. Klíče od vozidla nebyly nalezeny.

Není rovněž známo, zda nebylo vozidlo v minulosti poškozeno nějakou havárií nebo zda nedošlo k opravě, příp. výměně některé z hlavních skupin vozidla.

 

Technický stav jednotlivých skupin vozidla

Motor, spojka

Motor čtyřdobý, zážehový, kapalinou chlazený řadový šestiválec, rozvod 2 x OHC umístěný vpředu podél. Pohon ventilů řetězem, dva ventily na válec. Vrtání x zdvih 92,07 x 106 mm, maximální výkon 133 kW při 4750 ot/min. Maximální rychlost 199 km/h, elektronické vstřikování paliva Bosch.

Motor nebylo možné vyzkoušet v chodu, vzhledem k dlouhodobému odstavení a značné vlhkosti bude jeho zprovoznění značně finančně i technicky náročné. Počet najetých km – na tachometru je údaj 25830, skutečný stav není znám (zda je skutečně 125830, 225830 …), pouze pětimístný ukazatel najetých km.

 

Převodové ústrojí, rozvodovka

Samočinná třístupňová převodovka Borg Warner 65, pohon zadních kol. Funkčnost převodovky nebylo možné vyzkoušet.

 

Přední náprava, mechanismus řízení, zadní náprava, rám

Samonosná ocelová karoserie, pohon zadní nápravy, nezávislé zavěšení kol. Vpředu trapézovitá trojúhelníková ramena, vzadu dole rozvidlená ramena, nahoře polonápravy s pomocnou funkcí a podélná táhla. Na každé straně s dvojicí pružin a do nich vložených teleskopických tlumičů.

 

Karoserie nevybavená a lakování

Karoserie svařená z ocelových plechů, lakovaná zelenou metalízou, čtyřdveřový pětimístný sedan. Celá karoserie je bohatě prosklená s dobrým výhledem do všech stran. Levostranné řízení. V zadní části dvě palivové nádrže, každá se samostatným plněním v horní části zadních blatníků. Lak karoserie špatný, poškozený odpadlou omítkou ze stropu garáže. Značné stopy koroze na předních A sloupcích před předním sklem, na spodní části předních blatníků, na prazích, v dolní části dveří. Hloubka koroze nebyla zkoumána. Koroze chromů na náraznících. Všechna skla bez poškození.

 

Vybavení a příslušenství karoserie vč. el. výstroje

Akumulátor nefunkční, funkčnost jednotlivých el. komponentů nebylo možno vyzkoušet. Z důvodu vlhkosti je celý interiér napaden plísní, nejen na povrchu sedadel, ale i jejich výplň, potah sedadel se rozpadá. Koroze na okrasných chromovaných prvcích v interiéru, na rámečcích přístrojů se odlupuje barva. Dřevěný volant není ze sériové výbavy vozidla. Interiér vozidla přestavuje zdravotní riziko při práci na jeho opravě.

 

Brzdový systém

Vozidlo je vybaveno kapalinovými kotoučovými brzdami na všech kolech, vpředu s vnitřním chlazením. Vzadu jsou brzdy uloženy u středové osy vozu (u rozvodovky), což představuje při demontáži značný servisní zásah. Funkčnost brzd nebylo možno vyzkoušet, ale vzhledem k dlouhodobému odstavení vozidla ve značně vlhkém prostředí je předpoklad koroze brzdových kotoučů a tzv. „přilepení“ brzdových destiček ke kotoučům.

 

Pneumatiky

Na vozidle jsou namontovány zimní pneumatiky Dunlop SP Winter. Všechna kola jsou vypuštěná, čímž došlo k deformaci pneumatik. Vzhledem k této skutečnosti jsou pneumatiky pro běžný provoz nepoužitelné.

 

Dražebník v souladu s ustanoveními zákona č. 26/2000 Sb., upozorňuje účastníky dražby, že navrhovatel neodpovídá za vady předmětu dražby (§ 63 odst. 1 věta druhá zákona o veřejných dražbách).

 

Smluvní strany se dohodly, že předmět dražby bude dražen ve stavu, jak stojí a leží (úhrnkem).

 

Navrhovatel dražby

JUDr. Lukáš Holý